?

Log in

Cosplay ideas, anyone??

Okay wow, I haven't posted here in ages. o_o I swear, I haven't abandoned ya'll!!

But I need ya'lls help STAT! I'm going to Dragon*Con in September and I'm looking for a good cosplay idea to feature that weekend. Something simple but fun!

I'm thinking maybe Videl from Dragon Ball Z (either normal clothes or her Saiyaman outfit) OR Tess from Jak & Daxter, but what do ya'll think? I know I've been neglectful, but please help!!!

<33

Tags:

Life is good.

I could get used to this.

That is all. :)

Tags:

Revenge of the Fallen


OMG

OMGOMGOMGOMG

*FLAILSQUEE*

Trio Comic!


A few weeks ago, Leahbun brought up the wonderful idea of making a comic for our lovely Forsaken females. I bit! We planned out the intro and I just finished inking it yesterday! There's no real plot yet, as this is simply the opening scene. It will be followed by a title page and a huge shot of the Dark Portal. :D


Comic under the cut!Collapse )

Srsly, wtf weather?


I've been meaning to post these pictures for about a month now. It snowed in March! This was a pleasant surprise and of course, I had to document t he occassion...


Cut for massive amounts of photosCollapse )

Tags:

CELEBRATION TIMES


GUISE, I DON'T KNOW IF I SHOULD BELIEVE IT OMGOMG

Debbie dearheart (ILU SO GORRAM MUCH) e-mailed me a link to a Kotaku article, prefacing it with the fact that Kotaku apparently said they were not going to do anything for April Fools.

WORDS CANNOT BEGIN TO MATCH HOW AWESOME THIS LINK IS

That's right. The Lost Frontier may no longer just be a pie in the sky dream for J&D fans. The screenshots look legit. The fact that we already knew about TLF as a title and that it's patented by the Raunchy Puppy itself makes it even moreso. Um fellas, I think we may have a winner here.

AND DEAR SWEET JEEZUS YES PS2 MY HEART JUST EXPLODED IN GLEE


That said... :( to the fact that it's not NDI's work anymore...

It be art tiemz nao


Yup, I finally got around to scanning all the crap in my sketchbook. xD


Cut for artsesCollapse )

Tags:

*wibble*


omg.... Dean...!


I just - and Castiel! Holy shit angels and Lucifer.

Sam please stop drinking demon blood.





Dean.... ._.

Tags:

Mar. 17th, 2009

I was going through my screenshots and decided to post these!


Cut for images!Collapse )

Transwarped - FINALLY! They have returned!

EDIT: I guess I should mention, this has SPOILERS.


I got up early (my alarm set for 6:50 am!) and everything to catch the premiere of Transwarped, first episode of the (finally!) third season of TF:A. I then found my dad sleeping up in the game room for some reason, so I had to embarrasingly wake him up and ask him to move so I could watch my show. Cue questions as to whether or not I'm "regressing". >.>

But! It was all so totally worth it - a million bazillion times over. OH MY GOD! It was quite possibly the best 1 1/2 hours of Transformers I have seen (not counting the 2007 movie), and I loved every second of it. I don't think there was a single scene I wasn't ridiculously pleased about. Where to begin?

Cut for SPOILERIFIC fangirlingCollapse )

Latest Month

August 2009
S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Tags

Syndicate

RSS Atom
Powered by LiveJournal.com
Designed by Gilbert Rizo